Bidayah/ Beginning/Permulaan

Baiklah, aku mula baru nak berjinak-jinak dengan penulisan blog. Buat awalnya aku mungkin cuma akan tulis hal-hal yang tidaklah begitu mencabar tahap intelektual memandangkan aku pun bukanlah seorang yang banyak ilmu. Aku akan tulis benda-benda biasa, untuk menajamkan teknik penulisan aku yang aku rasa pasti akan berguna juga satu hari nanti, insyaAllah. Aku cuba sebaik mungkin untuk menulis dalam bahasa Malaysia yang mengikut sepenuhnya hukum-hakam tatabahasa. Jujur aku langsung tidak mengharapkan berjuta-juta pembaca untuk mengisi masa menghadam artikel-artikel aku nanti, bukankah aku sudah nyatakan aku tidak cukup ilmu.  Aku hanyalah insan biasa, maka sesiapa yang terlihat akan kesalahan dalam penulisan aku secara isi atau bahasanya, tegurlah aku. Orang yang berjaya ialah orang yang boleh menerima kritikan. Akhir kalam, aku mungkin hanya aktif berblogging sewaktu musim cuti semester. Faham-faham sahajalah internet di kolej. Jauh lagi perjalanan hidup aku. Siapa kata A-Level mudah? 
    Ini ialah salah satu jalan daripada banyak jalan di kolej. 

Comments

Popular posts from this blog

MARA KETENGAH International College

MENGENALI PIHAK BERKUASA TEMPATAN (PBT)

UCAS Personal Statement